Asystent T.I. - Ułatwiaj raportowanie usług IT
Asistente T.I. to wewnętrzna aplikacja opracowana przez Petroleos Mexicanos. Ma na celu zapewnienie użytkownikom usług IT szybkiego i łatwego sposobu zgłaszania awarii usług lub żądania nowych usług z dowolnego miejsca za pomocą smartfonów.
Z Asystentem T.I. możesz aktualizować swój profil według potrzeb, aby specjaliści ds. wsparcia mogli łatwo się z Tobą skontaktować i zlokalizować, aby zapewnić niezbędną obsługę. Aplikacja umożliwia zgłaszanie różnych usług, takich jak odblokowywanie i zmiana haseł do kont SAP, konfiguracja i rozwiązywanie problemów z rozszerzeniami telefonicznymi, fizyczne awarie komputerów, konfiguracja i awarie poczty elektronicznej, awarie radiowe, a także awarie systemów instytucjonalnych, takich jak SIIC, CONVOL, Portal Handlowy, SIP i resetowanie hasła domeny w przypadku jego zapomnienia.
Dodatkowo, możesz śledzić status swoich zgłoszeń i stosować filtry, aby wyświetlać tylko otwarte, zamknięte, anulowane lub wszystkie zgłoszenia. Po rozwiązaniu każdego zgłoszenia masz możliwość oceny jakości naszej obsługi za pomocą prostej ankiety. Możesz również zaznaczyć, czy zgadzasz się zamknąć raport lub podać sugestie dotyczące poprawy.
Bądź informowany o dostępności usług IT za pomocą opcji "Ogłoszenia". Najlepsze jest to, że nie musisz pamiętać kolejnej nazwy użytkownika i hasła, ponieważ możesz się zalogować za pomocą danych uwierzytelniających, których używasz do swojego komputera.
Zobowiązujemy się do ciągłego doskonalenia aplikacji poprzez okresowe dodawanie nowych funkcji i uwzględnianie większej liczby usług, aby zapewnić Ci ulepszony komfort.





